טקסט הודעת פורום
11/24/2008 9:16:00 AM
יוגב מ
מוכר חלקים?
נושא:
מוכר חלקים?
תאריך:
11/24/2008 9:16:00 AM
מחבר/ת:
יוגב מ
אני מעוניין לקנות את השלדה כולל הקראנק במידה והשלדה מתאימה לגלגלי 26"
אם אתה מוכר אז מה המחיר בבקשה ?
חזרה לפורום