הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/24/2008 11:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  כיוון מעביר אחורי
נושא: כיוון מעביר אחורי תאריך: 11/24/2008 11:04:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

שלום,

במעביר אחורי ישנם שלושה ברגי כיוון. H,L ו עוד בורג בצידו האחורי של המעביר.
לא מזמן שדרגתי מ XT ל XTR ועשיתי את כל הכיוונים הנדרשים חוץ מהבורג האחורי.
המעביר לא עובד חלק כמו שה XT עבד....

1. מה תפקיד הבורג האחורי ועד כמה הוא משפיע על תפקוד המעביר ?
2. מה יכולה להיות הסיבה להעברה "איטית" של הילוכים - כאשר המעביר מכוון טוב

תודה מראש
שבוע טוב


חזרה לפורום