נושא: כיוון מעביר אחורי תאריך: 11/24/2008 11:04:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
שלום,
במעביר אחורי ישנם שלושה ברגי כיוון. H,L ו עוד בורג בצידו האחורי של המעביר. לא מזמן שדרגתי מ XT ל XTR ועשיתי את כל הכיוונים הנדרשים חוץ מהבורג האחורי. המעביר לא עובד חלק כמו שה XT עבד....
1. מה תפקיד הבורג האחורי ועד כמה הוא משפיע על תפקוד המעביר ? 2. מה יכולה להיות הסיבה להעברה "איטית" של הילוכים - כאשר המעביר מכוון טוב
תודה מראש שבוע טוב
|