הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/24/2008 11:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי ר עם תוכן  שרשרת מתחככת ב2-8,מה לעשות?
נושא: שרשרת מתחככת ב2-8,מה לעשות? תאריך: 11/24/2008 11:44:00 AM
מחבר/ת: אבי ר

שלום,
במערכת 24 הילוכים:כשאני בקדמי בגלג"ש האמצעי(2) ובאחורי בגלג"ש הקטן ביותר (8) השרשרת נוגעת בכלוב בצד ימין.
מה לעשות?
(חשבתי לסובב את הבורר שמחובר למעביר השמאלי אבל כמה ובאיזה כיוון,אם זה בכלל הפתרון...)


חזרה לפורום