נושא: שרשרת מתחככת ב2-8,מה לעשות? תאריך: 11/24/2008 11:44:00 AM
מחבר/ת: אבי ר
שלום, במערכת 24 הילוכים:כשאני בקדמי בגלג"ש האמצעי(2) ובאחורי בגלג"ש הקטן ביותר (8) השרשרת נוגעת בכלוב בצד ימין. מה לעשות? (חשבתי לסובב את הבורר שמחובר למעביר השמאלי אבל כמה ובאיזה כיוון,אם זה בכלל הפתרון...)
|