הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/24/2008 4:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות תאריך: 11/24/2008 4:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

1. אם הבנתי נכון את התיאור שלך, אתה מדבר על הבורג שאמור להרחיק את גלגלי המעביר מגלגלי הקסטה. מן הסתם זה משמעותי בעיקר (או רק) לגלג"ש הגדול מאחור.

2. כבלים/מובילים מלוכלכים או לא תקינים (כל עיוות קטן עלול להשפיע), לכלוך במעביר, וכדומה.


חזרה לפורום