נושא: אתה תמים... תאריך: 11/24/2008 4:41:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא מדובר ב"מה חשוב יותר". הלואי שכך היה. זה יותר גרוע מזה: עלויות הטיפול בנפגעים ובתפיסה וענישה של העבריינים מגיעות מתקציבים קיימים, אבל כדי לבצע פעולות מניעה צריך תקציבים חדשים - שכמובן צריכים לרדת מהקיימים, ו"בעלי" התקציבים הקיימים לא יוותרו כל כך מהר - העובדה שישנם נפגעים מצדיקה את קיומם, את משרותיהם ואת התקציבים שלהם...
במלים אחרות - יש להם אינטרס ברור לשימור המצב, מה שאין כן לגבי שיפור המצב :(
|