נושא: כידון תאריך: 11/24/2008 5:54:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
כידון קרבון הוא חזק מאוד עד למכה חזקה מאוד אני רוכב עם כידון של FSA ולדעתי פצצה המחיר שלו בארץ לא מוצדק אבל באיבי הוא עולה משהו כמו 270 שח כולל מישלוח לארץ ישירות מהמפיץ הראשי תחשוב על זה http://cgi.ebay.com/NEW-FSA-K-Force-XC-Carbon-Riser-Bar-630mm-OS31-8mm_W0QQitemZ350116739843QQihZ022QQcategoryZ56194QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
|