הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/24/2008 5:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  כידון
נושא: כידון תאריך: 11/24/2008 5:54:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

כידון קרבון הוא חזק מאוד עד למכה חזקה מאוד אני רוכב עם כידון של FSA ולדעתי פצצה המחיר שלו בארץ לא מוצדק אבל באיבי הוא עולה משהו כמו 270 שח כולל מישלוח לארץ ישירות מהמפיץ הראשי
תחשוב על זה
http://cgi.ebay.com/NEW-FSA-K-Force-XC-Carbon-Riser-Bar-630mm-OS31-8mm_W0QQitemZ350116739843QQihZ022QQcategoryZ56194QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem


חזרה לפורום