הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/24/2008 7:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי ר עם תוכן  הבנתי שכדאי תמיד שהשרשרת תהיה במקבי
נושא: הבנתי שכדאי תמיד שהשרשרת תהיה במקבי תאריך: 11/24/2008 7:52:00 PM
מחבר/ת: אבי ר

הבנתי שכדאי תמיד שהשרשרת תהיה במקביל (ככל האפשר) לאופניים,ככה שלעבוד ב2-8 יוצר זווית ולא מומלץ.אבל במצב תקין חשבתי שהיכולת להיות ב2 בקדמי ובכל אחד מהגלגלים האחוריים (1 עד 8) אמורה להתקיים ואולי זה מעיד על כיוון לא מוצלח.


חזרה לפורום