הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/24/2008 7:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  אני חושב שהבעיה יותר מורכבת...
נושא: אני חושב שהבעיה יותר מורכבת... תאריך: 11/24/2008 7:53:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

האם יכול להיות שבגלל שמדובר במעביר חדש יקח לו זמן "להתרגל" לאופנים ולעולם ?



חזרה לפורום