טקסט הודעת פורום
11/24/2008 7:53:00 PM
אריאל הרים
אני חושב שהבעיה יותר מורכבת...
נושא:
אני חושב שהבעיה יותר מורכבת...
תאריך:
11/24/2008 7:53:00 PM
מחבר/ת:
אריאל הרים
האם יכול להיות שבגלל שמדובר במעביר חדש יקח לו זמן "להתרגל" לאופנים ולעולם ?
חזרה לפורום