נושא: שווה ביקור באיזור השרון תאריך: 11/24/2008 7:58:00 PM
מחבר/ת: אסף
אין ספק שחנות טובה צריכה פירסום אני רוכב שטח חובב+ מכפר סבא יצא לי להגיע לחנות אופניים גדולה בהוד השרון וחבל שהיא לא מספיק מוכרת לכן שווה להגיע לראות נותנת שירות יעיל ומקצועי לרוכבים מגוון רחב של אופניים ואביזרים בכל טווחי המחירים קניתי שם חולצה ארוכה לחורף של fox יש המון ביגוד למי שמחפש גם לחורף וגם לקיץ והזמנתי גגון/ מנשא לאופניים שלי של thule וקיבלתי גם קפה www.galgalim-pro.com זה האתר למי שרוצה לבדוק יש גם כתובת וטלפון...
|