טקסט הודעת פורום
11/25/2008 7:43:00 AM
שי .
הקטע הוא
נושא:
הקטע הוא
תאריך:
11/25/2008 7:43:00 AM
מחבר/ת:
שי .
שהXT עולה עם ציר מרכזי המווון כסף..
אם קונים רק קראנק בלי ציר מרכזי ב 700 ש"ח..
ומוסיפים ציר מרכזי יש אפשרות לחסוך??
חזרה לפורום