הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/25/2008 7:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  הקטע הוא
נושא: הקטע הוא תאריך: 11/25/2008 7:43:00 AM
מחבר/ת: שי .

שהXT עולה עם ציר מרכזי המווון כסף..
אם קונים רק קראנק בלי ציר מרכזי ב 700 ש"ח..
ומוסיפים ציר מרכזי יש אפשרות לחסוך??



חזרה לפורום