נושא: סטםג´מפר קומפ 2008 תאריך: 11/25/2008 4:21:00 PM
מחבר/ת: VLAD VLAD
שלום כי בעלים של האופניים מסוג זה רוצה לציין שהם פשוט מעולים . האם זה בטיולים ארוקים 40-50 ק"מ . האם זה בסינגלים . או כל דב טכני אחר. מתפסות מעולה !!! הבולם האחורי פשוט אגדה !!! זריזות,מהירות חזקות . פשוט הכול !!!
|