הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/25/2008 4:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  VLAD VLAD עם תוכן  סטםג´מפר קומפ 2008
נושא: סטםג´מפר קומפ 2008  תאריך: 11/25/2008 4:21:00 PM
מחבר/ת: VLAD VLAD

שלום
כי בעלים של האופניים מסוג זה רוצה לציין שהם פשוט מעולים . האם זה בטיולים ארוקים 40-50 ק"מ . האם זה בסינגלים . או כל דב טכני אחר. מתפסות מעולה !!!
הבולם האחורי פשוט אגדה !!!
זריזות,מהירות חזקות . פשוט הכול !!!



חזרה לפורום