נושא: שאלה לזיהוי ותמחור אופני CANNONDALE תאריך: 11/25/2008 8:36:00 PM
מחבר/ת: שלומי ביטון
שלום רב לכל חברי הפרום יש ברשותי אופני כביש CNNONDALE BAD BOY שנת 2004 או 2005 כמו שיש בתמונה שהעלית לאתר זה דגם שלא יובא הרבה לארץ אשמח אם מישהו מכיר את האופניים האלה ויודע להגיד לי כמה הם שווה
בתודה מראש !
|