הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/25/2008 9:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  אתה מצחיק
נושא: אתה מצחיק תאריך: 11/25/2008 9:55:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

אתה רוצה גם לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה ;)

אם אתה מחפש משהו שנחשב טוב אל תצפה שהוא יהיה זול, כשיש ביקוש למשהו המחיר עולה.

כמו שאני רואה את זה יש לך מספר אפשרויות (שאותן אתה בטח כבר יודע :p ):
1. לחכות למבצע
2. לקנות בחו"ל או ב-EBAY
3. להתפשר על מוצר זול יותר
4. לקנות יקר

לגבי שאלתך, אני בדעה שהסט יוצא יותר זול מלקנות קראנק וציר מרכזי בנפרד, חוץ מזה שאתה צריך לדאוג להתאמה בניהם.


חזרה לפורום