נושא: אתה מצחיק תאריך: 11/25/2008 9:55:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
אתה רוצה גם לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה ;)
אם אתה מחפש משהו שנחשב טוב אל תצפה שהוא יהיה זול, כשיש ביקוש למשהו המחיר עולה.
כמו שאני רואה את זה יש לך מספר אפשרויות (שאותן אתה בטח כבר יודע :p ): 1. לחכות למבצע 2. לקנות בחו"ל או ב-EBAY 3. להתפשר על מוצר זול יותר 4. לקנות יקר
לגבי שאלתך, אני בדעה שהסט יוצא יותר זול מלקנות קראנק וציר מרכזי בנפרד, חוץ מזה שאתה צריך לדאוג להתאמה בניהם.
|