הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2008 12:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shaked avraham עם תוכן  דרושה מקלחת ברמת החי"ל
נושא: דרושה מקלחת ברמת החי"ל תאריך: 11/26/2008 12:50:00 PM
מחבר/ת: shaked avraham

כל בוקר אני נוהג לנסוע לעבודה דרך פארק הירקון מדירתי הקטנה שבצפון הישן של ת"א ועד לעבודה שלי ברמת החי"ל שבה יש לי מקלחת ובה אני חוזר להיראות כמו בנאדם.
הרכיבה הזו לוקחת לי 15 דק´ ונותנת לי המון כיף ושמחה על הבוקר.
לצערי המשבר הכלכלי פוגע גם בנו ומשכירים את החלק במשרד שלי ובו המקלחת למישהו אחר.
לכן אני מחפש מקלחת באזור רמת החי"ל ובה אוכל להתקלח לאחר הרכיבה ולחזור למשרד שלי רענן וריחני ;)
אם מישהו מכיר מקלחת באחד המשרדים ויכול לברר אם אוכל להשתמש בה, אפילו בעלות חודשית כלשהי אני אשמח לשמוע עליה.



חזרה לפורום