הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2008 2:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב .א. עם תוכן  דעתי
נושא: דעתי תאריך: 11/26/2008 2:02:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.

לפי המפרטים שראיתי הכי כדאי את הסטאמפג´מפר הבולמים הכי איכותיים שם
אני אוהב גם את הסקוט אבל יש להם מפרט דל יחסית
לפוג´י יש סטיגמה בשוק של אופניים "זולות"(סליחה בעלי פוג´י) אבל גם שם הבולמים מאכזבים, אני הייתי מעדיף את המפרט של הסטמפג´מפר אני חושב שהם השקיעו יותר בבחירת החלקים מאשר המתחרים שהצגת +יש להם שם לא רע בכלל ויש להם שוק רחב(במידה ותרצה למכור) הם קלים ביחס למחיר שלהם ולמהלך הבולמים שלהם(לא בדקתי את הדגמים האחרים מבחינת משקל ומחיר)


חזרה לפורום