נושא: דעתי תאריך: 11/26/2008 2:02:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
לפי המפרטים שראיתי הכי כדאי את הסטאמפג´מפר הבולמים הכי איכותיים שם אני אוהב גם את הסקוט אבל יש להם מפרט דל יחסית לפוג´י יש סטיגמה בשוק של אופניים "זולות"(סליחה בעלי פוג´י) אבל גם שם הבולמים מאכזבים, אני הייתי מעדיף את המפרט של הסטמפג´מפר אני חושב שהם השקיעו יותר בבחירת החלקים מאשר המתחרים שהצגת +יש להם שם לא רע בכלל ויש להם שוק רחב(במידה ותרצה למכור) הם קלים ביחס למחיר שלהם ולמהלך הבולמים שלהם(לא בדקתי את הדגמים האחרים מבחינת משקל ומחיר)
|