הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2008 10:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  קרץ לי :P יצאתי קצת פטי :P
נושא: קרץ לי :P יצאתי קצת פטי :P תאריך: 11/26/2008 10:41:00 PM
מחבר/ת: שי .

השאלה היא איפה מוכרים סטים?
זה בטוח ייצא זול מכל חלק בנפרד


חזרה לפורום