טקסט הודעת פורום
11/26/2008 10:41:00 PM
שי .
קרץ לי :P יצאתי קצת פטי :P
נושא:
קרץ לי :P יצאתי קצת פטי :P
תאריך:
11/26/2008 10:41:00 PM
מחבר/ת:
שי .
השאלה היא איפה מוכרים סטים?
זה בטוח ייצא זול מכל חלק בנפרד
חזרה לפורום