נושא: חחח איזה סטלן!! תאריך: 11/26/2008 11:24:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
אני מבין את הנושא ובאמת באסה אבל תסתכל על מה שרשמת חחח זה נשמע כלכך סטלני בכל מקרה, אין אוטובסים או דברים כאלה שיחסכו ממך את הזיעה והמאמץ? ואם אתה רוצה בכל זאת להנות מהרכיבה תמצא לך זמן אחר ותרכב להנאתך יותר מ15 דקות אתה תרגיש טוב =]
|