טקסט הודעת פורום
| 11/26/2008 11:56:00 PM |
|
נושא: אני רוכב כל שבת וכמעט כל שישי תאריך: 11/26/2008 11:56:00 PM
מחבר/ת: shaked avraham
מה שאני מחפש זה מקלחת שאוכל להתקלח בה. הנסיעה באוטובוס לוקחת כמעט שעה לעומת 15 דק´ באופניים. אין לי בעיה של זמן ומתי ליהנות מרכיבות אני פשוט מחפש מקלחת!!
|
חזרה לפורום |
|
|