נושא: בגדול 3 זוגות האופניים האלה... תאריך: 11/27/2008 8:31:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
בנויים יפה מאוד מבחינת מכלולים ואני לא חושב שאחד עדיף על פני אחר,כך שתאלץ לבחור אותם ע"פ מה שמושך אותך יותר,מה המחיר של כל אחד מהם?. אני אישית הייתי בוחר בסקוט אם יום אחד בבוקר הייתי מתעורר עם צורך עז להפוך לרוכב XC אם זה משנה לך משהו.
|