נושא: תקופה לא קצרה רכבתי לבית הספר תאריך: 11/27/2008 12:20:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
7 ק"מ מהבית לבית הספר בתיכון.
האופציות היו: ללכת 5 דקות בקצב מהיר, ולקחת שני אוטובוסים = 40 דקות לבית הספר ללכת 15 דקות בקצב מהיר, ולקחת אוטובוס אחד = 40 דקות לבית הספר לרכב 25 ולהגיע לבית הספר = רווח נקי של 15 דקות שינה :cool:
כיום, אני לא רוכב לעבודה בדיוק מהסיבה שאין מקלחת. (אין בכלל מה לדבר על אוטובוס. גם כי יקח שעות וגם כי יש לי רכב מהעבודה) יקח לי חצי שעה להגיע לעבודה באופניים (באוויר הפרדסים) ובין חצי שעה לשעה באוטו (באוויר אגזוזים ממוזג).
|