הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/27/2008 12:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  gilad cohen עם תוכן  תודה גיא
נושא: תודה גיא תאריך: 11/27/2008 12:27:00 PM
מחבר/ת: gilad cohen

לא הבנתי משהו:
אתה אומר שספיישלזד והפוגי´ לא בנויים ל-XC ?


חזרה לפורום