טקסט הודעת פורום
11/27/2008 12:27:00 PM
gilad cohen
תודה גיא
נושא:
תודה גיא
תאריך:
11/27/2008 12:27:00 PM
מחבר/ת:
gilad cohen
לא הבנתי משהו:
אתה אומר שספיישלזד והפוגי´ לא בנויים ל-XC ?
חזרה לפורום