הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/27/2008 12:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  ממש לא...
נושא: ממש לא... תאריך: 11/27/2008 12:36:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

פשוט לכל אופני "5 אני קורא אופני XC :laugh: :laugh: :laugh:


חזרה לפורום