טקסט הודעת פורום
| 11/28/2008 8:38:00 AM |
|
נושא: נראה לי שעם כל המסע פירסום הזה גרמת רק נזק: תאריך: 11/28/2008 8:38:00 AM
מחבר/ת: עינב ???
פירסמת בכל פורום שיש וזה נראה ע"י החבר´ה מאד לא אמין!
לא חווית השירות - אלא זה שהההודעה בפורומים הינה אמינה ולא מפוברקת ע"י אחד מעובדי החנות ומפורסמת למטרות פירסום טהורות.
|
חזרה לפורום |
|
|