טקסט הודעת פורום
| 11/28/2008 11:36:00 AM |
|
נושא: אופני XC ברמת כניסה .. תאריך: 11/28/2008 11:36:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון
סה"כ הכול אופניים חמודות מאוד להתחלה .. אני לא יודע מה המפרט המדוייק שלהם .. אבל לפי מה שנראה בתמונה .. אחלה אופניים להתחלה. מה הסיגנון שאתה רוכב ? עם רק XC אז הם יהיו מעולות.
|
חזרה לפורום |
|
|