הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/28/2008 11:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  אופני XC ברמת כניסה ..
נושא: אופני XC ברמת כניסה ..  תאריך: 11/28/2008 11:36:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון

סה"כ הכול אופניים חמודות מאוד להתחלה ..
אני לא יודע מה המפרט המדוייק שלהם .. אבל לפי מה שנראה בתמונה .. אחלה אופניים להתחלה.
מה הסיגנון שאתה רוכב ? עם רק XC אז הם יהיו מעולות.


חזרה לפורום