הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/28/2008 5:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  הירגישו לי קצת קשות
נושא: הירגישו לי קצת קשות תאריך: 11/28/2008 5:58:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

הרכיבה לא היתה לי נוחה אין מספיק דיוק ברכיבה מרגיש כאילו זוית הראש כהה מידי
אני חושב שהם מגיעות עם מעצורי טקטורו שגם מעפנים לדעתי אבל האי דריו עובד בהם טוב


חזרה לפורום