טקסט הודעת פורום
| 11/28/2008 6:43:00 PM |
|
נושא: "אצלנו" זה חברת הייטק מתחילת רח´ הברזל... תאריך: 11/28/2008 6:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל כתבתי "עושה רושם שזה עוזר" - כי נכון לכרגע יש "נכונות של ההנהלה" ויש "תכניות לבניית מקלחת", אבל עד שהמיים לא יתחילו לזרום אני סקפטי......
|
חזרה לפורום |
|
|