הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/28/2008 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  "אצלנו" זה חברת הייטק מתחילת רח´ הברזל...
נושא: "אצלנו" זה חברת הייטק מתחילת רח´ הברזל... תאריך: 11/28/2008 6:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל כתבתי "עושה רושם שזה עוזר" - כי נכון לכרגע יש "נכונות של ההנהלה" ויש "תכניות לבניית מקלחת", אבל עד שהמיים לא יתחילו לזרום אני סקפטי......


חזרה לפורום