טקסט הודעת פורום
11/28/2008 6:49:00 PM
דניאל
כדאי.
נושא:
כדאי.
תאריך:
11/28/2008 6:49:00 PM
מחבר/ת:
דניאל
אחלה אופנים,יצא לי לראות אותם במציאות
שלדה במצב תצוגה ,חדשות לגמרי.
בולם קידמי במצב מעולה.
שלדה ברמה מאוד גובהה ואיכותית
השקעה כידאית.
חזרה לפורום