נושא: המלצה לצמיג אחורי תאריך: 11/28/2008 11:54:00 PM
מחבר/ת: אדי זיסר
שלום, אני צריך להחליף את הצמיג האחורי שלי. דרישות המצמיג: צמיג לשטח מדברי (רוכב באזור באר שבע). לא ברמת צמיג תחרויות. אני רוכב גם על הכביש בנסיעות של יום יום ופעם בשבוע רכיבת כביש אינטנסיבית. סה"כ 30-40 ק"מ על כביש בשבוע. מעוניין להשקיע עד 200 ש"ח.
|