הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2008 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  תמונות!!
נושא: תמונות!! תאריך: 11/29/2008 3:01:00 PM
מחבר/ת: שי .

ושאלה :D

אני יודע שזה שאלה שכל הזמן חוזרת ואין תשובה סופית לזה..
המערכת הילוכים שלי כבר זקנה SRAM X7 8 הילוכים בקסטה..
המערכת כבר לא עובדת כמו פעם הקסטה כבר דיי שחוקה המעביר האחורי מחזיק בשיניים..
אני מתכנן להחליף מערכת..השאלה היא אם לעשות את כל המערכת XT כולל קראנק או לעשות X9 וקראנק של טרובאטיב?
כשאתם עונים אם אפשר תתנו לי את החסרונות והייתרונות בכל מערכת..
תודה


חזרה לפורום