טקסט הודעת פורום
| 11/29/2008 3:02:00 PM |
|
נושא: עוד תאריך: 11/29/2008 3:02:00 PM
מחבר/ת: שי .
אני אוסיף עוד בשעות הקרובות פשוט השמש הפריעה ולא רואים את האופניים קומפלט כמו שצריך
אופניים מדהימות היום רכבתי איתן פשוט אין מילים נהנתי מכל שנייה שהייתי על האופניים.. רק המערכת הילוכים כבר גוססת והיא תתחלף במהלך החודשים הבאים :)
|
חזרה לפורום |
|
|