טקסט הודעת פורום
| 11/29/2008 3:17:00 PM |
|
נושא: לא ניסיתי אבל הגיוני תאריך: 11/29/2008 3:17:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני
מדובר באופני XC תחרותיות מרתון. הן אמורות להיות כהות זוית (ככל שזכור לי 71). הנוחות שלהן לא אמורה להיות הצד החזק אלא המהירות.
|
חזרה לפורום |
|
|