הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2008 3:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  לא ניסיתי אבל הגיוני
נושא: לא ניסיתי אבל הגיוני תאריך: 11/29/2008 3:17:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני

מדובר באופני XC תחרותיות מרתון.
הן אמורות להיות כהות זוית (ככל שזכור לי 71).
הנוחות שלהן לא אמורה להיות הצד החזק אלא המהירות.



חזרה לפורום