הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2008 6:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור אסידון עם תוכן   צריך הסבר בקשר לתיאום גודל הצמיג לגודל הג´אנט.
נושא: צריך הסבר בקשר לתיאום גודל הצמיג לגודל הג´אנט. תאריך: 11/29/2008 6:26:00 PM
מחבר/ת: אור אסידון

ניתן לשים צמיג בגודל 26X2.5 על ג´אנט רגיל או רק על ג´אנט כפול?
יש לי scott reflex 20 ואני רוצה להחליף את הצמיגים לגדולים יותר..
תודה ושבוע טוב!!! :)


חזרה לפורום