טקסט הודעת פורום
| 11/29/2008 6:26:00 PM |
|
נושא: צריך הסבר בקשר לתיאום גודל הצמיג לגודל הג´אנט. תאריך: 11/29/2008 6:26:00 PM
מחבר/ת: אור אסידון
ניתן לשים צמיג בגודל 26X2.5 על ג´אנט רגיל או רק על ג´אנט כפול? יש לי scott reflex 20 ואני רוצה להחליף את הצמיגים לגדולים יותר.. תודה ושבוע טוב!!! :)
|
חזרה לפורום |
|
|