נושא: cs100 תאריך: 11/29/2008 8:51:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
המחשבון עם החישן לגלגל עולה משהו כמו 500 שח והמשדר דופק שלא מגיע איתו באריזה בערך עוד 300 שח עדיף לך ליקנות מאיבי תצא יותר בזול ונותנים לו שרות בארץ אפילו אם יגידו לך לא יש למוצר אחריות גלובלית לשנתיים ושרות בתשלום כל הזמן באגנטק :giveFinger: :giveFinger: :giveFinger:
|