טקסט הודעת פורום
11/29/2008 9:01:00 PM
שי מ
אחי אין לי מושג ..
נושא:
אחי אין לי מושג ..
תאריך:
11/29/2008 9:01:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
אני צריך מתאם לרוטר 8"
אתה יוכל להסביר לי מה זה כול אחד ? :)
חזרה לפורום