הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2008 9:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  אחי אין לי מושג ..
נושא: אחי אין לי מושג .. תאריך: 11/29/2008 9:01:00 PM
מחבר/ת: שי מ

אני צריך מתאם לרוטר 8"
אתה יוכל להסביר לי מה זה כול אחד ? :)


חזרה לפורום