נושא: לרציניים .. תאריך: 11/29/2008 9:23:00 PM
מחבר/ת: niv
יש אי התאמה בין ההילוכים , וגם אי התאמה בין המחיר למציאות. לרציניים בלבד .. תיהיה קודם אתה רציני , אופניים עם מיקס מערכות כמו מנוע דלתא בלמבורגיני, וגם בולם אחורי לא עובד . אפשר לעשות מהם מקסימום חמוצים. וגם חצי קופסא.
|