הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/30/2008 9:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Gil Katz עם תוכן  מד דופק
נושא: מד דופק תאריך: 11/30/2008 9:01:00 AM
מחבר/ת: Gil Katz

אתה צריך כמו כל דבר קודם להגדיר את השימוש של מד הדופק
אני רוכב עם F11 והוא מספק לי את מה שאני צריך.


חזרה לפורום