טקסט הודעת פורום
11/30/2008 9:01:00 AM
Gil Katz
מד דופק
נושא:
מד דופק
תאריך:
11/30/2008 9:01:00 AM
מחבר/ת:
Gil Katz
אתה צריך כמו כל דבר קודם להגדיר את השימוש של מד הדופק
אני רוכב עם F11 והוא מספק לי את מה שאני צריך.
חזרה לפורום