הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/30/2008 11:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  מד דופק
נושא: מד דופק  תאריך: 11/30/2008 11:39:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

ספידומטר אלחוטי טוב כבר יש לי.
אני רוצה מד דופק שישמש לי גם כשעון,ולהליכות\ריצה.
האם יש שעון\מד דופק שמודד ישירות מהיד ללא צורך במשדר על החזה?
ואם אין,האם יש דגם שיש לו גם תושבת לכידון?
תודה לעונים.


חזרה לפורום