הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/30/2008 2:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  חדש פה +2 (שאלות)
נושא: חדש פה +2 (שאלות) תאריך: 11/30/2008 2:44:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

שלום לכולם אני דיי חדש פה..
ויש לי שתי שאלות:
1)מה זה אומר שיש לבולם מהלך משתנה כמו למשל לפייק (שיש לו 95-140) זה אומר שיש רק שני מצבים של 95 ושל 140 (כמו הTALAS שיש לו שלושה מצבים של 100-120-140) או שאפשר לבחור כמעט כל מהלך בטווח שבין 95 ל-140?
2)אני צריך בבקשה המלצה על צמיג אחורי, נכון להיום יש לי HIGHROLER גם קדמי וגם אחורי ומכיוון שהאחורי כבר דיי שחוק ועוד מעט יפסיק להחזיק את הקרקע אני רוצה להתחיל לחשוב על להחליף אותו. אני לא יודע אם זה חשוב או לא אבל כרגע שני הצמיגים הם ברוחב 2.35 ואני רוכב AM על בנשי שירוקו (אופני העל :suss: )

תודה לכל העוזרים


חזרה לפורום