טקסט הודעת פורום
| 11/30/2008 4:28:00 PM |
|
נושא: לגבי שינוי המהלך... תאריך: 11/30/2008 4:28:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
ערן ענה לך תשובה יפה מאוד. לגבי הצמיגים אני לא אהבתי את ההי רולר כאחורי,לדעתי האחיזה שלו לא משהו. כן אהבתי את המקסיס IGNITOR 2.3. מסכים איתך לגמרי לגבי השירוקו :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|