הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2008 6:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דביר אברהם עם תוכן  טריינר
נושא: טריינר תאריך: 12/1/2008 6:06:00 AM
מחבר/ת: דביר אברהם

מישהוא מכיר את הטריינר FORZA F-2 בבקשה חוות דעת
כי אני יכול להשיג אותו ב 135 דולר זה שווה? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230294101995



חזרה לפורום