טקסט הודעת פורום
| 12/1/2008 6:06:00 AM |
|
נושא: טריינר תאריך: 12/1/2008 6:06:00 AM
מחבר/ת: דביר אברהם
מישהוא מכיר את הטריינר FORZA F-2 בבקשה חוות דעת כי אני יכול להשיג אותו ב 135 דולר זה שווה? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230294101995
|
חזרה לפורום |
|
|