הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2008 8:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ronny gordon עם תוכן  המלצה לצמיג
נושא: המלצה לצמיג תאריך: 12/1/2008 8:34:00 AM
מחבר/ת: ronny gordon

החלפתי לKENDA NEVEGAL ,סבבה של צמיג עם אחיזה טובה,הרבה יותר טוב מה -HIGH ROLLER
שווה לנסות :suss:


חזרה לפורום