טקסט הודעת פורום
12/1/2008 8:34:00 AM
ronny gordon
המלצה לצמיג
נושא:
המלצה לצמיג
תאריך:
12/1/2008 8:34:00 AM
מחבר/ת:
ronny gordon
החלפתי לKENDA NEVEGAL ,סבבה של צמיג עם אחיזה טובה,הרבה יותר טוב מה -HIGH ROLLER
שווה לנסות :suss:
חזרה לפורום