נושא: באנשי שולטטטטטוווותתתתתתתת!!!!!!!! תאריך: 12/1/2008 10:13:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ברוך הבא לפורום. בעלי באנשי מתקבלים כאן בברכה :suss: וגם רוכבים אחרים :cool:
לגבי הצמיגים - מאוד מאוד משמעותי איפה אתה רוכב - בעיקר סוג ואופי הקרקע. מה התקציב? יש הגבלת משקל? טיובלס (UST או מוסב)?
כשההיירולרים היו חדשים - אהבת את ההתנהגות שלהם, או לא? ואם לא - מה לא אהבת?
|