הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2008 1:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 12/1/2008 1:16:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

על כל התגובות..

אני רוכב בצפון- מענית וצפונה (קרקע חומה, ובימי גשם גם בוצית דביקה..), כרגע בעיקר ליד הבית כי אין לי כל-כך איך לשנע את האופניים. התקציב שלי הוא בסביבות ה-200 לצמיג אם יש משהו טוב בפחות כמובן שעדיף אבל בוא נגיד 200. אין הגבלת משקל, אבל שלא יהיה איזה צמיג טרקטור כן :rolleyes: , כרגע אין לי טיובלס וגם אין תוכניות לאחד כזה.

אין לי כל-כך למה להשוות את ההיירולר כי אלו האופניים השניות המשמעותיות שלי (הראשונות היו אלה שלמדתי עליהם לרכב ;) ) וכמו האופניים כך גם הצמיגים.. אבל כרגע חוץ מזה שהציג נגמר לי דיי מהר, לדעתי, אין תלונות.


חזרה לפורום