טקסט הודעת פורום
| 12/1/2008 2:36:00 PM |
|
נושא: אופניים חדשות שנת 2009 תאריך: 12/1/2008 2:36:00 PM
מחבר/ת: דודי קינן
שלום לכל המלומדים. אני מתלבט בין טרק FUEL EX8 2009 לבין סטאמפג´מפר אליט 2009. אשמח לקבל דעות לכאן ולכאן. לחליפין , אני פתוח להצעות נוספות. תודה מראש, דודי.
|
חזרה לפורום |
|
|