טקסט הודעת פורום
12/1/2008 4:02:00 PM
roei sail
צמיג חמוד
נושא:
צמיג חמוד
תאריך:
12/1/2008 4:02:00 PM
מחבר/ת:
roei sail
זה מה שהיה לי באחורי ונשחק...
אבל הוא מחזיק מעמד יפה - לא צריך להחליף בגלל שנשחק מהר או נקרע-צמיד חזק.
חזרה לפורום