הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2008 4:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  roei sail עם תוכן  צמיג חמוד
נושא: צמיג חמוד תאריך: 12/1/2008 4:02:00 PM
מחבר/ת: roei sail

זה מה שהיה לי באחורי ונשחק...
אבל הוא מחזיק מעמד יפה - לא צריך להחליף בגלל שנשחק מהר או נקרע-צמיד חזק.


חזרה לפורום