הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2008 5:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עירד ברקן עם תוכן  צמיג מאכזב
נושא: צמיג מאכזב  תאריך: 12/1/2008 5:13:00 PM
מחבר/ת: עירד ברקן

היה לי צמיג כזה , הדבר הראשון שמחוייב בצמיג הזה
זה לחץ אוויר גבוה ,
הוא רגיש בטירוף לצביטות ובלחץ סטנדרתי של 35 psi
עסקתי רוב הרכיבה בתיקון פנצ´ררים שנבעו מצביטות
הדבר השני והא המפריע ביותר שבמהלך רכיבות טכניות
הקוביות נתלשו מהצמיג עד לשכבת הקוולר של הצמיג
מיותר לציין שבשלב מסוים התחלתי לחטוף פנצ´רים
מנבעו מהקוולר



חזרה לפורום