נושא: צמיג מאכזב תאריך: 12/1/2008 5:13:00 PM
מחבר/ת: עירד ברקן
היה לי צמיג כזה , הדבר הראשון שמחוייב בצמיג הזה זה לחץ אוויר גבוה , הוא רגיש בטירוף לצביטות ובלחץ סטנדרתי של 35 psi עסקתי רוב הרכיבה בתיקון פנצ´ררים שנבעו מצביטות הדבר השני והא המפריע ביותר שבמהלך רכיבות טכניות הקוביות נתלשו מהצמיג עד לשכבת הקוולר של הצמיג מיותר לציין שבשלב מסוים התחלתי לחטוף פנצ´רים מנבעו מהקוולר
|