טקסט הודעת פורום
| 12/1/2008 5:36:00 PM |
|
נושא: בהמשך לבקשתי לעזרה ממכם תקציבי הוא 6500 ש"ח תאריך: 12/1/2008 5:36:00 PM
מחבר/ת: asaf mizrahi
התקציב הוא 6500 ש"ח, ולא, עוד לא נסגר לי הבולם, יחד עם זאת המון המון תודה לכולם על התיחסתכם. יש לי הצע לקנייה של ספשלאייזד סטמג´מפר שנת 2007 האם זה יכול להתאים לי יותר?
|
חזרה לפורום |
|
|