טקסט הודעת פורום
12/1/2008 5:49:00 PM
יגאל קציר
KENDA NEVEGAL זהו צמיג איטי ויקר
נושא:
KENDA NEVEGAL זהו צמיג איטי ויקר
תאריך:
12/1/2008 5:49:00 PM
מחבר/ת:
יגאל קציר
אני ממליץ על WTB WeirWolf
שהוא בעל אחיזה מעולה.
אם רוצים משהו מהיר בטירוף אז אני ממליץ על CROSSMARK של maxiss
חזרה לפורום