הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2008 5:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל קציר עם תוכן   KENDA NEVEGAL זהו צמיג איטי ויקר
נושא: KENDA NEVEGAL זהו צמיג איטי ויקר תאריך: 12/1/2008 5:49:00 PM
מחבר/ת: יגאל קציר

אני ממליץ על WTB WeirWolf
שהוא בעל אחיזה מעולה.
אם רוצים משהו מהיר בטירוף אז אני ממליץ על CROSSMARK של maxiss


חזרה לפורום