טקסט הודעת פורום
| 12/1/2008 6:01:00 PM |
|
נושא: סטמפג´מפר תאריך: 12/1/2008 6:01:00 PM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ
אלו אופני שבילים. שונות לגמרי מהביג היט. לעומת הביג היט הן קלות וזריזות מאוד אבל לא יתאימו לרכיבת AM אגרסיבית שכוללת דרופים וירידות חזקות.
|
חזרה לפורום |
|
|