הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2008 7:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא מכיר אישית את הביג ארל
נושא: לא מכיר אישית את הביג ארל תאריך: 12/2/2008 7:42:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל עם הווירוולף ניסיתי את שני הכיוונים - בחופשיות הגילגול לא הרגשתי הבדל, אבל באחיזה דוקא כן. המסקנה האישית שלי היא שווירוולף על גלגל אחורי עדיף שיהיה הפוך.

לגבי תהליך ההיפוך - אם זה טיובלס צריך חומר כדי לאטום מחדש. אולי יש מספיק - ואולי לא. אין לדעת עד שפותחים.
אם זה לא UST - אני לא מכיר דרך חד משמעית לדעת האם הוא מורכב טיובלס או לא. בחלק מהקומבינות אפשר לזהות את שולי הפנימית בין הצמיג לחישוק. בפסים של סטאן עם שסתום שרדר יש טבעת הידוק כמו שרואים בדרך כלל על פרסטה, ונדיר מאוד על שרדר. זה יכול להיות רמז (למרות שכבר נתקלתי בפנימיות שרדר עם טבעת הידוק).

מקוה שעזרתי..


חזרה לפורום